Over teamspel Bliepp!

Het teamspel Bliepp! laat je als leraar in het primair onderwijs op een interactieve manier kennismaken met de uitdagingen van gepersonaliseerd leren en het inzetten van digitale leermiddelen.
Je koppelt tijdens het spel prikkelende stellingen aan herkenbare liedjes met de jukebox-poster, kruipt in de huid van een robot en redt jezelf uit bizarre situaties.

Drie spelrondes

Bliepp! bestaat uit drie spelrondes met elk een eigen thema en spelvorm. Elke spelronde bevat een aantal leuke opdrachten en inhoudelijke reflecties die je met je lerarenteam kunt uitvoeren.

Hoe ga je aan de slag met ICT toepassen op school?

Na het spelen van alle spelronden, vind je video’s en artikelen die je verder op weg helpen met het slim toepassen van ICT op school. Wat moet je op orde hebben op school om ICT te laten werken en waar moet je op letten? Hoe kun je op een goede manier in gesprek gaan met leveranciers? Hoe houd je overzicht bij het bieden van meer maatwerk? Kortom, hoe ga je er daadwerkelijk mee aan de slag?

Spelronde 1: Jukebox

Spelronde 2: De Robot Reageert

Spelronde 3: Oeps, wat is m’n leerdoel?

Aan de slag met de Bliepp! bestanden

Tot slot download je de benodigde bestanden van het teamspel Bliepp! om het spel vaker te kunnen spelen, bijvoorbeeld tijdens een studiedag.

01.jukebox_robot_dj_bliepp.png